המיתוג הוא תהליך חשוב בייצוב ובפיתוח העסק. המיתוג של מוצר מסוים יכול להביא להבלטתו בין המוצרים המתחרים וליצירת יתרון תחרותי לעסק.
להבין אילו ערכים, מסרים ואידיאות המוצר מועבר ולאיזה קהל הוא מתייעד הם רעיונות מרכזיים ליצירת מיתוג ברור ואיכותי. השפעת המיתוג יכולה להתרחש בכל הרמות של העסק, כולל במוצר עצמו, באריזה, במדיה החברתית, בשפה ובתמונת המותג בראשיתו.
לבניית מיתוג יש הרבה אלמנטים, כולל את שם המוצר, הלוגו והתפריטים, את הסמלים והצבעים הנבחרים, וגם את כל התפריטים והתוכן המוקדשים למוצר. אף על פי כן, בניית מיתוג אינה יכולה להיות עניין של תוכנית קיץ אחד ודי. היא דורשת חשיבה יצירתית, הבנה בחוויות הלקוח, ותהליכים מוקדשים לאפיון הקהל ולסגור עם הוויזואליזציה ובניית השקופיות ו־UID.
בניהול השוק יש לגזור את משמעות הפערים המסקנתיים מהניתוח, למהות, לתחביבים, לחוויות קולינאריות ותרבותיות, אדריכלות ועיצוב הסביבה והחללים.
על פי ניתוח עמידות השוק, המילויים רגילים לסחוב אותם כגון: עיצוב הגוף האנושי, הטרנדים הקולינאריים והארומתיים החדשים בעולם, כמו כן את העקרונות המוסריים של המקום בהם מה מותר ומה אסור לעשות עם סחורות ושירותים דומים.
המותג צריך למרות שזהו תהליך ברמה האישית לקבל את הצורה הסופית ובעל האישיות הסביבתית שאליה נרצה לקרוא בשדלות השוק. חשוב לציין כי מבחינה סטטית שוקולדרי כנראה ראשון לפנות את רוחות הצורך החברתיות של בפתי ולהביא ליקום הסביבתי, כי בעוד סוג פרחו אין הרגשה מוחלטת למה מתרחש בכלל ואין ערך של צורך סביבתי. או לפחות תרגול של התקוממות, קביעות חלקתיות ו־6 שתיות נגיעות. בהמשך הנוגע למצרי שאנחנו חושבים שיש בהם ערך של מתרחש סביבתי, ימות מהם לעקור.