ניהול קמפיין לידים ניהול קמפיין לידים הוא תהליך הכולל יצירה, שיווק וניהול של קמפיינים שמטרתם לגרום לפניות חדשות להתווסף לרשימת הלקוחות של העסק. התהליך משתלב בין שיווק ממוקד לקמפיינים דיגיטליים, המתבצעים באמצעות כלים ופלטפורמות באינטרנט. למעשה, ניהול קמפיין לידים מבוצע באמצעות שלבים המכילים את הפעולות הבאות: 1. יצירת קמפיין – בשלב זה אנו יוצרים … המשך לקרוא ניהול קמפניי לידים
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר